"Και μες στην τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απ' την δούλεψή της."

Wednesday, 24 November 2010

Agatha Christie.

Obsessed much?
You bet.

Φιλοι μου παραδεχομαι οτι οπως ολοι οι ανθρωποι εχω και εγω τις αδυναμιες μου. Μια απ' αυτες ειναι και τα βιβλια της Agatha Christie.

Καταρχας να δηλωσω την απεριφραστη ευφυια της συγγραφεως καθως πρεπει να ηταν απιστευτα ανεπτυγμενη για να συλλαβει πολλαπλα αστυνομικα σεναρια.

Αγαπημενος μου ηρωας ο Ηρακλης Πουαρο (Hercule Poirot) ο αλαζονικος ανθρωπος με το αυγουλωτο κεφαλι και το καλλιτεχνικο μουστακι που η μακροχρονια επιτυχης του πορεια στη διωξη του εγκληματος τον εχει στεψει βασιλια της λυσης μυστηριων.

Η Agatha Mary Clarissa Lady Mallowan ή κατα κοσμον Agatha Christie γεννηθηκε στις 15 Σεπτεμβριου του 1890 στο Torquay, Devon της Αγγλιας και εφυγε απο τη ζωη στις 12 Ιανουαριου του 1976.
Ηταν συγγραφεας αστυνομικων μυθιστορηματων.
Εγραψε και ρομαντικα μυθιστορηματα με το ψευδωνυμο Mary Westmacott. Ωστοσο η επιτυχια της και η δοξα της οφειλεται στα 80 αστυνομικα μυθιστορηματα της. Πρωταγωνιστικοι ρολοι των ντετεκτιβ της ηταν ο Ηρακλης Πουαρο (Hercule Poirot) και Μις Μαρπλ (Miss Marple) που συχνα τους συνοδευαν στις περιπετειες τους ο συνταγματαρχης Χαστινγκς,Αριαδνη Ολιβερ κτλ.
Αλλοι ντετεκτιβ της ηταν ο Τομι και Τουπενς, Παρκερ Παΐν, Χαρλεΐ Κουιν κτλ.


Hercule Poirot



Miss Marple


Τα βιβλια της εχουν πωλησει πανω απο 1 δισεκατομμυριο στα αγγλικα και ακομη 1 δισεκατομμυριο σε 103 αλλες γνωσεις και πολλα αυτα εχουν μεταφερθει στις οθονες του κινηματογραφου αλλα και στην τηλεοραση.


Το δωματο της Agatha Christie στο ξενοδοχειο Pera Palace στο οποιο εγραψε το "Murder on the Orient Express".
Αυτο που με εκανε να αγαπησω τα βιβλια της ηταν η μεθοδος whodunit που χρησιμοποιουσε η ποια δινει την ευκαιρια στον αναγνωστη να ανακαλυψει ο ιδιος τον ενοχο. Επισης η πνευματικη δεινοτητα των ντετεκτιβ της που απο σταχτες αναγεννουν το φοινικα του εγκληματος ακολουθωντας μεθοδευμενα βηματα αποδιδεται με τελειοτητα και συναρπαζει τον αναγνωστη.
Διαβαστε λοιπον ενα βιβλιο της και θα με θυμηθειτε! ;)

3 comments:

  1. Πρέπει κάποια στιγμή να τα αρχίσω και εγώ...
    οι γονείς μου τρελό κόλλημα με αυτά τα βιβλία...

    ReplyDelete
  2. Μπεκαλτσα μου στο προτεινω ανεπιφυλακτα! Εγω προσωπικα εχω παθει εμμονη! :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete