"Και μες στην τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απ' την δούλεψή της."

Monday, 1 November 2010

Am I a part of the cure..or am I part of the disease?

Πες μου τελικα τι ειμαι.

Φιλος ή εχθρος?

Αγαπη εχω μεσα μου ή μισος?

Θα σε βοηθησω ή στα δυσκολα θα σ' αφησω?

Πρωτοπορος ή αναχρονιστικος?

Ελευθερο πνευμα ή υποταγμενη λογικη?

Ειμαι ολα αυτα μαζι κι ομως κρυβω κι αλλα τοσα.

Γεννηθηκα για να περπατω επανω στις απεραντες μητερες θαλασσες και συγχρονως να βουλιαζω. Σε καθε κυμα να ορθωνομαι και αυτο να με συντριβει.Κι ομως δεν το βαζω κατω.
Γιατι,πανω απ' ολα ειμαι ανθρωπος.
Ανθρωπος με παθη και σφαλματα στην πλατη.

Σ' οποια πλευρα κι αν βρεθω,ειτε αυτη του νικητη ή του ηττημενου απεναντι σου θα μ'εχεις.
Τα δυο μου ματια σαν φαναρια λεωφορου πανω σου θα τρεχουν.

Μη σταματησεις. Παντα θα σε κυνηγω.

Πες μου τελικα τι ειμαι.

Ονειρο για σενα ή εφιαλτης?

Αγγελος προστατης ή τιμωρος εκδικητης?

Ο,τι και να μαι μονο εγω το ξερω.

Μα πανω απ' ολα θυμησου πως ειμαι ανθρωπος.

4 comments:

  1. ΘΥμησου πως είμαι άθρησκη...
    οχι άθεη..
    αθρησκη....

    Πιστεύω μόνο στον Ανθρωπο...
    τον Θεοποιώ...
    Ανθρωπος αυτός ο Γίγαντας....
    πιάνομαι από την αστείρευτή σου Δύναμη....
    Γινομαι η θαλασσα όπου βουλιάζεις κι επιπλέεις ταυτόχρονα....
    γινομαι η Γη όπου θαβεσαι, για να αναστηθεις....
    Γινομαι απώλεια για να δεις ότι αντεχεις να ανατρεψεις την Αιώνια Άρνηση..
    Γίνομαι απουσία για να δεις ότι και η Μοναξιά έχει συντροφιά και μπορεί να μετατρεψει σε Όνειρο τον Εφιάλτη της....

    Εσύ είσαι ο Θεός-Άνθρωπος..
    κι εγω η δοκιμασία σου......

    Αρρηκτα δεμενοι...
    αρκει να πιστέψεις στη Δυναμη που κρυβεις και στο Σκοπό της Ύπαρξής μου...

    Μισή η Ζωή και την μοιραστηκαμε παραξενα...
    να σμίγουμε παντα, εκει που χωρίζουν οι δρόμοι....

    κι όσο φευγεις πιο πολύ να ερχεσαι πίσω....
    κι εγω όσο ερχεσαι, ρτόσο να μακραίνω στο βαθος της καρδιάς σου...
    εκει που με εμαθες να περπατω και να μ εταμορφωνομαι σε Θαλασσα, Γη, Απωλεια, Απουσία, Αγάπη....

    Αρρηκτα δεμενοι....
    θυμασαι?...

    φιλι... καληνυχτας....
    Ευχαριστω για το κινητρο....

    ReplyDelete
  2. Εγω ευχαριστω για την εξαισια παρεμβαση σου! :-)

    ReplyDelete
  3. TELEIO!!!!!para poly kalo!!!!!!!sunexise etsi!!

    ReplyDelete