"Και μες στην τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απ' την δούλεψή της."

Tuesday, 9 November 2010

Ονειρεψου. Κανει καλο.



Πολλες φορες οταν λεω οτι μ' αρεσει να ονειρευομαι, να κανω ονειρα για το μελλον, μου λενε οτι περπατω στα συννεφα,οτι θα επρεπε να ειμαι πιο ρεαλιστρια κτλ.

Γιατι ομως ρε φιλε?
Θελω να μου εξηγησεις που ειναι το κακο στο να κανω ονειρα?

Καταρχας, ποιος μου λεει οτι στη  ζωη πρεπει να "παταμε" στη γη?
Εμενα μου αρεσει να αιθεροβατω,γιατι στους αιθερες βρισκω τη δυναμη να προχωρω στη γη.

Οταν τα πραγματα δεν πανε οπως τα θελω, τα ονειρα μου ειναι αυτα που μου δινουν ελπιδα οτι ολα θα βελτιωθουν.Σ' αυτα βρισκω καταφυγιο και παιρνω δυναμη κι αισιοδοξια.

Μπορει να λενε οτι τα ονειρα του καθενος για τη ζωη συχνα δεν γινονται πραγματικοτητα με αποτελεσμα ο ανθρωπος να απογοητευεται αλλα δεν εχει απολυτως καμια σημασια.
Κι εγω κανω ονειρα και σχεδια τα οποια μοιαζουν ανεφικτα, ομως εγω ειμαι αυτη που θα πει τι ειναι ακατορθωτο για μενα και τι οχι.
Εγω καθοριζω τη ζωη μου και κανεις αλλος.

Στα ονειρα μας αντικατοπτριζουμε το πώς θα θελαμε να ειναι η ζωη μας.Το αν θα τα καταφερουμε ποτε ειναι δικο μας θεμα, αλλα αυτο δεν μας στερει το δικαιωμα στη φαντασια.

Τα ονειρα ειναι το προσωπικο βασιλειο του καθενα μας.Ενας ολοκληρος κρυφος κοσμος μεσα στον οποιο μπορουμε να ειμαστε οπως θελουμε και ο,τι θελουμε.
Και αυτο ακριβως πρεπει να προσπαθουμε να το κανουμε πραγματικοτητα και στη ζωη.
Η ιδια η ζωη ειναι ενα ακροβατημα μεταξυ πραγματικοτητας και ονειρου, αληθειας και φανταστικου που εμεις πρεπει να βρουμε την ισορροπια του.Δεν ειναι δοκιμο να ζουμε αποκλειστικα μεσα στα ονειρα γιατι ετσι χανουμε την επαφη μας με τον εξω κοσμο, αλλα ουτε να αποτελουμε ανθρωπους μηχανικους, στυγνους ορθολογιστες που τα θεωρουν ανουσιοτητες.

Ονειρευτειτε λοιπον ελευθερα. Δεν κοστιζει τιποτα.



dream melody.


17 comments:

  1. Σωστή σε βρίσκω φιλτάτη :)
    Άσε που αν δεν ονειρευτούμε τώρα που είμαστε νέοι, πότε θα το κάνουμε ? Τί και ποιον να περιμένουμε ? Συν τοις άλλοις, είναι ελεύθερα τα όνειρα. Από τα λίγα πράγματα στην εποχή μας που δεν έχουν ένα καρτελάκι με τιμή. ;)

    ReplyDelete
  2. Την επόμενη φορά που θα σου πουν να κατέβεις στη γη απάντησέ τους "Κι εσείς που πατάτε στο έδαφος τι καταλάβατε;". Είμαι περίεργη να δω τι απάντηση θα σου δώσουν... :)
    (Day)Dreaming ftw. :)

    ReplyDelete
  3. MarMar συμφωνω απολυτως!Απο τα λιγα free που μας απεμειναν να απολαμβανουμε. =)

    ReplyDelete
  4. Dream Girl θα το κανω και θελω να δω τι κουλη απαντηση θα παρω! xD
    Και ναι dreaming ftw! :)

    ReplyDelete
  5. Η γέφυρα που ενώνει τον πραγματικό κόσμο με αυτών των ονείρων είναι η μόνη που επιτρέπεται σ'όλους μας να διασχίσουμε ανα πάσα στιγμή..
    Μοιάζει μ'ένα μαγικό ταξίδι..είναι κρίμα να μην πάρεις έστω κάι ένα εισητήριο για το δρομολόγιο αυτού..
    Τα όνειρα είναι η πηγή της ζωής!
    Συνέχισε να ονειρεύεσαι και μην ακούς κανέναν!!

    ReplyDelete
  6. σωστότατη.
    λατρεύω να ονειρεύομαι... <3

    ReplyDelete
  7. Helmina πραγματικα αδικο να μην προμηθευτεις το πολυποθητο εισιτηριο εκεινο που θα σε οδηγησει στα πελαγη των ονειρων.Αδικο να μην ξερεις τι σημαινει να εχεις εναν ολοδικο σου κοσμο που μπορεις να κανεις ο,τι θελεις! =)

    ReplyDelete
  8. Αγανακτισμενη μου εφηβη κι εγω μαζι σου! We love dreaming! :)

    ReplyDelete
  9. Τα ονειρα ειναι η ελπιδα μας για αυτον τον αποκρουστικο κοσμο κ χωρισ αυτα ειμαστε ''ορφανοι'' !το να ονειρευεται κανεισ τον κανοει πιο δυνατο για να καταφερει τουσ στοχουσ του!πλ καλο κειμενοοοο :) KEEP WRITTING :D

    ReplyDelete
  10. Thanks Ellen!
    Οσο γι' αυτο που λες συμφωνω απολυτα! =)

    ReplyDelete
  11. Από τα όνειρα παίρνεις δύναμη...για να τυα κάενις πραγματικότητα!

    ReplyDelete
  12. Ονειρέψου όσο θέλεις, δεν θα κάνεις κακό σε κανέναν! (Ίσως στον εαυτό σου κάποια στιγμή, θέλοντας να τα κάνεις πραγματικότητα). Καλησπέρα σας!

    ΥΓ: Όμορφη PlayList, κάθομαι εδώ και ώρα και την ακούω!

    ReplyDelete
  13. Καλησπερα Δαναη! Πραγματικα στην προσπαθεια μας να πραγματοποιησουμε τα ονειρα μας ορισμενες φορες πληγωνομαστε, ωστοσο δεν πρεπει να το βαζουμε κατω. :)

    Οσο για την playlist σ'ευχαριστω!
    Ελπιζω να αρεσει σ'ολους! ;)

    ReplyDelete
  14. Το μέλλον ανοίκει σε όσους ονειρεύονται...

    ReplyDelete
  15. Οπως το λες ειναι Phoenix!Αλιμονο σε οσους δεν ονειρευονται!

    ReplyDelete
  16. Το μέλλον ανήκει σε όσους ονειρεύονται...(το γράφω πάλι γιατί έσβησα το προηγούμενο λογαριασμό :P)

    ReplyDelete