"Και μες στην τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απ' την δούλεψή της."

Friday, 10 December 2010



I was looking for another you , I found another one
.
I was looking for another you , when i looked round you were gone.


Στο τυχαιο του χρονου ετυχε να σε γνωρισω.Στην αρχη διστακτικα και επειτα με σιγουρια ειπα πως αυτο που εψαχνα ησουν εσυ. Μετα η συνεχεια ειναι γνωστη. Βαδισαμε μαζι για ενα αρκετο ακαθοριστο χρονο και σε μια γωνια χαθηκαμε μεσα στο βραδυ. Το ουσιωδες του ενδιαμεσου εγινε βαρυ και δυσαρεστο και ξεθωριασε με τον καιρο σε κατι επουσιωδες. Το χω ζησει ξανα το σεναριο αυτο. Ισως γι' αυτο μου χτυπησε την πορτα στς 4 π.μ ενα καλοντυμενο "Γιατι" κι αρχισε σαν εφοριακος να ξεφυλλιζει τα βιβλια τα προσωπικα μου. Προσπαθησα να ψαξω στο προσωπο του για κατι να μου μαρτυρησει τι σκεφτοταν. Λιγη ωρα μετα σηκωθηκε και μου εγνεψε με συμπαθεια. Πηρε την τσαντα του κι εφυγε. Καθισα στο τραπεζι και εβαλα τα χερια μου στο προσωπο.
Ποσο δικιο ειχε αυτο το νευμα.
Προσπαθησα πολυ κι ακομα αυτο κανω κι ομως απ' οτ,ι φαινεται δεν ειναι αρκετο. Χρειαζεται κι αλλη προσπαθεια, περισσοτερη αντοχη.
Κι αλλα βραδια που αργει να ξημερωσει καθως στιφογυριζω στο κρεβατι για τη μαγικη λυση, το κλειδι του γριφου.
Αυτος ο γριφος δεν ειναι ομως για να λυθει κι ουτε κανεις ποτε θα το καταφερει.
Χαρηκα που το συνειδητοποιησα. Κατι ειναι και αυτο. Μεσα στην αναζητηση θα βρεθει κι ο θησαυρος. Για να φτασεις στην ακτη θα πατησεις πρωτα στην αμμο. Η αμμος ειναι καλη. Παιζεις με την αμμο. Το μετα ομως σε δικαιωνει, οταν περπατας πανω στα κυματα.
Δεν εχω αλλα να πω γιατι ειναι αργα και κουραστηκα. Λεω να παω να κοιμηθω λιγακι.

Σηκωθηκα και πηγα να ξαπλωσω.

5 comments:

  1. Καλησπέρα,πολύ όμορφη ανάρτηση(που τα σκέφτεσαι ρε παιδάκι μου;), απλά να σου θυμίσω ότι καμιά φορά η άμμος καίει...

    ReplyDelete
  2. Σ'ευχαριστω! Χαχα εχω μεγαλη φαντασια φαινεται! Οσο για την αμμο οντως καμια φορα καιει αλλα θα πρεπει να παρουμε το ρισκο! ;)

    ReplyDelete
  3. Το θέμα είναι αν αξίζει να πάρεις το ρίσκο,αλλά αν δεν το πάρεις δεν θα μάθεις.. :/

    ReplyDelete
  4. πραγματικα υπεροχο...

    ReplyDelete
  5. Σ'ευχαριστω Αλεξανδρα! :)

    ReplyDelete