"Και μες στην τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απ' την δούλεψή της."

Friday, 30 December 2011

"Οι καμπανες ανοιγουν αψηλα ,μ’ακους, ενα περασμα βαθυ να περασω περιμενουν οι αγγελοι με κερια και νεκρωσιμους ψαλμους. Πουθενα δεν παω, μ’ακους;"

Πρεπει να ημουν στα μονοπατια της εφηβειας οταν πρωτοξεκινησε.
Μα απ'ο,τι καταλαβα με τον καιρο ηταν στο σωμα μου θαμμενο.
Χρονια να υφερπει χαιρεκακα και υπομονετικα γνωριζοντας πως με ειχε δικια του απο την πρωτη ανασα που πηρα. Δεν βιαζοταν, ηξερε ακριβως τι θα εκανε, πως, ποτε και γιατι.
Κι εγω εκει να παιζω τα αφελη μου παιχνιδια, αδυνατωντας να αισθανθω οτιδηποτε, ουτε καν μια ανατριχιλα στο λαιμο που θα με προιδεαζε για ο,τι προκειται να υποστω.
Σιγα σιγα ομως κατεφθασε το πληρωμα του χρονου και μεμιας ενιωσα κατι σαν, σαν πως να το πω, παγωμενα χερια να μου πιεζουν το νου και τη λογικη, να την τυφλωνουν, να τη χτυπανε αλυπητα, σκληρα ως που να χυθει αιμα.
Το αιμα μου.
Ενιωθα αυτα τα δεσμα χρονο με το χρονο να γινονται πιο δυνατα, πιο θανατερα να με αναγκαζουν ανελεητα να τα ικανοποιω και εγω να υποκυπτω μετα απο ωρες παλης με τον εαυτο μου για να νικησω και να ξεφυγω....να ξεφυγω!
Δε τ' αντεχες. σε τρομοκρατουσαν το βραδυ πριν τον υπνο κι εσυ εκλαιγες, εκλαιγες πολυ γιατι δεν μπορουσες να σωθεις.
Ο καιρος περασε και νομιζα οτι διαλυθηκε αυτος ο αορατος πνιγμος που με εζωνε.
Οτι τα καρφια σταματησαν να ερχονται προς το μερος μου.
Νομιζα οτι ζουσα παλι.
Και τωρα χρονια μετα, ωχ Θεε το ζω ξανα, με πνιγει πιο δυνατα απο πριν. Αυτος ο νοσηρος βασανιστης με σκοτωνει μεσα απο τον ιδιο μου τον εαυτο, ησυχα κι απαρατηρητα απο τον κοσμο, ετοιμος να ξεγλιστρησει φορωντας το πιο αθωο προσωπακι που εχει δει τουτη η Γη, κρυβοντας απο κατω την πιο μαυρη κολαση, σαπια και καυτη.
Και τωρα ο φονιας μου, αυτος ο επιδεξιος τιμωρος ξεκινησε να ραινει τον επιταφιο μου με τριανταφυλλα. Κοκκινα τριανταφυλλα, αυτα που αγαπω πιο πολυ! Τι ειρωνικο!

Αλλα αυτη τη φορα δεν υπολογισε οτι εχω εσενα.
Και τωρα για σενα απο τα δεσμα μου θα απελευθερωθω. Οποιο κι αν ειναι το τιμημα, εγω θα το πληρωσω.

1 comment: